Вівторок, 12.12.2017, 16:07
Вітаю Вас Гость | RSS
Адреса ЗШ № 3
37500 м. Лубни Полтавської обл. вул. Олександрівська, 8/2 Телефон:(05361)6-18-52 e-mail:school3_lubny@ukr.net
Корисні посилання
http://president.gov.ua/ http://rada.gov.ua/ http://www.kmu.gov.ua/ http://civic.kmu.gov.ua/ http://ukc.gov.ua/
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 32
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Лубенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3

Головна » 2016 » Вересень » 13 » Положення про Спартакіаду
17:57
Положення про Спартакіаду

    ПОГОДЖЕНО:                                                                             ЗАТВЕРДЖУЮ:

Голова МО вчителів                                                              Начальник управління освіти

фізичного виховання                                                             виконавчого комітету

м.Лубен                                                                                       Лубенської міської ради

_____________  Гайдук О.М.                                      ______________  Костенко М.В.

«_____»__________ 20___ р.                                  «_____»__________ 20___ р.

 

ПОЛОЖЕННЯ

про проведення міської Спартакіади школярів

у 2016-2017 навчальному році

    Мета та завдання:

  • зміцнення здоров’я учнів, їх фізичної і спортивної   підготовки;
  • подальший розвиток масової фізичної культури і спорту;
  • огляд роботи спортивних клубів ЗОШ,  ДЮСШ;
  • пропаганда фізичної культури і спорту серед учнів.

                                          

    Спартакіада учнів шкіл міста проводиться в 3 етапи:

  • І етап – шкільні змагання;
  • ІІ етап – Спартакіада серед шкіл міста;
  • ІІІ етап – обласна Спартакіада школярів.

1.Керівництво проведенням Спартакіади

Загальне керівництво з проведення Спартакіади здійснює управління освіти виконавчого комітету Лубенської міської ради. Відповідальність за підготовку місць змагань покладається на директорів загальноосвітніх шкіл та ДЮСШ, де проводяться дані змагання.

Безпосереднє проведення  Спартакіади покладається на старших суддів за видами спорту.

Головним суддею Спартакіади призначити директора Лубенської ДЮСШ -   Семенця О.В.

Головним секретарем  Спартакіади – заступника директора з навчальної частини ДЮСШ -Тягнія Ю.М.

2. Програма, місце і термін проведення змагань міської Спартакіади

1.Дата, початок, терміни та місце проведення міської Спартакіади визначаються наказом відділу освіти Лубенської міської ради.

3.Програма міської Спартакіади школярів: крос, футбол, шахи, настільний теніс, баскетбол (юнаки), баскетбол(дівчата), волейбол (юнаки), волейбол (дівчата), фізкультурно-патріотичний фестиваль школярів «Козацький гарт», багатоборство «Старти надій»,  л/а 4- борство «Дружба», легка атлетика.

3.Умови проведення Спартакіади

До змагань допускається по одному колективу від школи в складі учнів ЗОШ. Учні, які навчаються в спорт-інтернатах і ліцеях до міських змагань не допускаються. Програма, кількісний склад та умови проведення змагань з кожного виду спорту подано в додатках. Учасники змагань повинні мати єдину спортивну форму, згідно правил змагань.

За підставу, виявлену в змаганнях, команда в якій її виявлено, знімається зі змагань, анулюється результат та застосовуються штрафні санкції.

У видах, які культивуються в ДЮСШ відповідальність за підготовку і виступ кломанди  на обласних змаганнях несе спортивна школа і тренер з даного виду спорту. Всі інші види виставляє школа, яка зайняла перше місце з даного виду змагань. 

Директорам шкіл забезпечити явку  учнів, які увійшли до складу збірної команди міста, для участі в обласній Спартакіаді школярів.

Вчителі фізичної культури і тренери ДЮСШ, які будуть брати участь в обласній Спартакіаді школярів, готують всю необхідну документацію згідно положення про проведення обласної Спартакіади.

4.Вимоги до учасників змагань

       Для участі в міській Спартакіаді допускаються учні, які за станом здоров’я віднесені до основної медичної групи мають відповідну  фізичну підготовку та допущені лікарем. Учасники міської Спартакіади  повинні мати з собою: спортивну форму, номер, та підтверджуючий документ учня школи – учнівський квиток, свідотцтво про народження або паспорт(за необхідністю).

Заявки на участь у змаганнях подаються в суддівську колегію в перший день проведення змагань. Штрафні санкції за порушення умов проведення спартакіади будуть накладатись згідно основних  правил змагань.

5.Фінансування

Управління освіти виконавчого комітету Лубенської  міської ради зобов’язане своєчасно проводити оплату всіх спортивних заходів згідно кошторису.

6. Безпека під час проведення міської Спартакіади

1. Підготовка спортивних споруд для проведення міської Спартакіади відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998 року  № 2025 “Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів” покладається на їх власників.

2. Представники команд та судді несуть відповідальність за  життя, здоров'я та безпеку дітей під час проведення змагань.

7. Медичне забезпечення змагань міської Спартакіади

1. Для медичного супроводу змагань залучаються медичні працівники ЗОШ,  ДЮСШ  та за необхідність працівники  швидкої невідкладної медичної допомоги.

2. Присутність лікаря обов’язкова на змаганнях всіх рівнів.

8.Підведення  підсумків

Загальнокомандна першість Спартакіади шкіл міста визначається за найменшою кількістю очок, одержаними командами у кожному виді змагань.. У спортивних змаганнях  за перше місце в кожному виді спорту нараховується -  одне очко, за друге – 2, за третє – 3 і т.д. До командного заліку  з 12 видів змагань в залік ідуть 6 за вибором та л/атлетика (7 вид) обов’язковий вид.   Якщо в комплексному заліку Спартакіади загальноосвітні навчальні заклади наберуть однакову кількість очок, краще місце буде надано тій школі, яка матиме більшу  кількість перших, других і т.д. місць.

9. Нагородження учасників

1. Команди, які в загальному заліку  посядуть І, ІІ, ІІІ місця, нагороджуються грамотами відділу освіти.

2. Спортсмени, які посядуть призові місця в особистій першості у кожному виді програми  міської  Спартакіади, нагороджуються грамотами (дипломами) відділу освіти.                                                                                                                                                 

10.Умови проведення змагань з окремих видів спорту

 

1.БАСКЕТБОЛ,  ВОЛЕЙБОЛ

1.До змагань допускаються учні ЗОШ  відповідно до діючих правил змагань.

2.Склад  команди:

Баскетбол – 12 гравців, 1 тренер.

Волейбол – 12 гравців, 1 тренер.

3. Змагання проводяться за коловою системою в 1 коло. Командам з волейболу та баскетболу за перемогу нараховується – 3 очка, за програш – 1 очко, неявка – 0 очок. Місце команд визначається за кількістю набраних очок.  У разі рівності очок у двох команд перемога надається команді, що виграла зустріч між ними. У разі рівності очок у трьох і більше команд перевагу отримує команда, яка має більше виграшних зустрічей між ними, у разі рівності цього показника за різницею забитих і пропущених м’ячів (баскетбол), партій (волейбол) в іграх між ними, а потім – у всіх зустрічах.

4.Тривалість  ігор:

Баскетбол – 4 тайми по 10 хвилин.

Волейбол – з  3-х партій(до 2 перемог) .

 

2.ЛЕГКА  АТЛЕТИКА

1.До змагань допускаються учні: старшої вікової групи:10-11 кл, середньої вікової групи:8-9 кл, та молодшої вікової групи:5-7 кл.                                                2.Склад команди: 8 учасників кожної вікової групи (4 юнаки, 4 дівчини). 3.Особиста першість визначається у відповідності з правилами змагань.                4.Командна першість визначається за таблицею очок з легкої атлетики(1986р.). В командний залік зараховуються 12 кращих результатів у кожній віковій групі плюс 1 естафета –незалежно від статі. Естафета зараховується з коефіцієнтом -2. На кожен вид дозволяється не більше двох учасників однієї статі. Кожен учасник може брати участь у двох видах програми двох естафетах. В естафеті можуть брати участь спортсмени різних вікових категорій.

5.Програма змагань:  Юнаки: Біг 60 м, 60м с/б(молодші), 110м с/б, 400м с/б, 100м, 200м, 400м, 800м, 1500м, 3000 м, стрибки в довжину, потрійний стрибок, метання спису,  диску, штовхання ядра, естафетний біг 4×100м, 4×400м.

Дівчата: Біг 60 м, 60м с/б(молодші), 100м с/б, 400м с/б, 100м, 200м, 400м, 800м, 1500м, естафетний біг 4×100м, 4×400м ,стрибки в довжину, потрійний стрибок , метання спису, штовхання ядра.

Бар’єрний біг:

 

Дистанція

Висота бар’єра

Відстань

Юнаки старші

110м

400м

91.4см

84.0см

9.14м

Юнаки середні

110м

400м

91.4см

76.20см

8.80м

Юнаки молодші

110м

400м

84.0см

76.20см

8.50м

Дівчата старші

100м

400м

76.20см

76.20см

8.50м

Дівчата середні та молодші

100м

400м

76.20см

76.20см

8.25м

 

 

Ядро

Диск

Спис

Юнаки старші

5кг

1.5кг

800г

Юнаки середні

4кг

1.5кг

600г

Юнаки молодші

4кг

1кг

600г

Дівчата старші

3кг

1кг

600г

Дівчата середні та молодші

3кг

1кг

600г

 

3. ЛЕГКОАТЛЕТИЧНИЙ  КРОС

1.В змаганнях беруть участь учні ЗОШ  відповідно до діючих правил змагань.

2.Склад команди та програма змагань:

5 кл – 5 юн.-500м,  5 дівч.-300м,

6 кл – 5юн.-500м,  5 дівч.-500м,

7 кл – 5юн.-500м,  5 дівч.-500м,

8 кл – 5юн.-1000м,  5 дівч.-500м,

9 кл – 5юн.-1000м,  5 дівч.-1000м,

10 кл – 5юн.-1000м,  5 дівч.-1000м,

11 кл – 5юн.-1000м,  5 дівч.-1000м

3.У командний залік зараховується по 3 кращих результат з кожної вікової категорії. Командна першість визначається за найбільшою сумою очок (згідно таблиці), набраних   заліковими учасниками у всіх видах програми. При рівності очок перевага надається команді, яка має більше І, ІІ, ІІІ місць і т.д.

 

4. ЛЕГКОАТЛЕТИЧНЕ ЧОТИРИБОРСТВО «ДРУЖБА»

1.До змагань допускаються команди школярів 2003-2004, 2005-2006 років народження.

2.Склад команди: 5 юнаків, 5дівчат  кожної вікової категорії, 1 тренер + 1 представник.

3.Програма змагань:

Юнаки та дівчата 2003-2004 років народження – біг 100 м, 800 м, стрибок у довжину з розбігу, метання м’яча на дальність.

Юнаки та дівчата 2005 - 2006 років народження – біг 60 м, 600 м, стрибок у довжину з розбігу,  метання м’яча на дальність.

4.У командний залік зараховуються 3 кращі результати  учасників  кожної вікової категорії.  Командна першість визначається сумою очок набраних заліковими учасниками за таблицею очок з легкої атлетики(1986р.).  При рівності суми очок перевага надається команді, яка має більше І, ІІ, ІІІ і т.д . місць в окремих видах програми.

 

5.ФУТБОЛ

1.До змагань допускаються учні  ЗОШ  відповідно до діючих правил змагань.

2.Склад команди: 18 гравців, 1 представник.

3.Тривалість гри: 2 тайми по 35 хв, перерва 10хв.

4. Дозволяється в одній грі заміну 5 гравців. Зворотня заміна гравця не допускається.

5. Змагання проводяться за коловою системою в 1 коло.  Командам  за перемогу нараховується – 2 очка, за нічию – 1 очко, за програш – 0 очок, неявка – +/- . Місце команд визначається за кількістю набраних очок. В разі рівності очок у двох команд перевагу отримує команда, що виграла зустріч між ними. В разі рівності очок у трьох і більше команд перевагу отримує команда, яка має більше виграних зустрічей між ними. В разі рівності цього показника за різницею забитих і пропущених м’ячівв іграх між ними, а потім – в усіх зустрічах.

 

8.НАСТІЛЬНИЙ  ТЕНІС

1.До змагань допускаються учні  ЗОШ  відповідно до діючих правил змагань.

2.Склад команди: 4 спортсмени (2 юнаки, 2 дівчини), 1 тренер.

3.Систему проведення змагань буде визначено суддівською колегією в день проведення змагань.

4.Зустрічі проходять в особистому, парному та змішаному розрядах  і  складаються з 3 партій(до 2 перемог). За однакової кількості очок у двох і більше команд перевага віддається команді, що має послідовно більшу кількість І, ІІ і т.д. місць.

 

9.ШАХИ

1.До змагань допускаються учні ЗОШ  відповідно до діючих правил змагань.

2.Склад команди: 3 юнаки, 1 дівчина, 1 тренер.

3.Змагання проводяться за коловою системою. Команда - переможець визначається по кращій сумі очок. При однаковій кількості очок у двох і більше команд, перевага віддається команді, що має вище місце по 1,2.3,4 дошці.

4.Регламент – 1 година на всю партію.

5.Дозволяється участь дівчат на юнацьких дошках.

 

10.«СТАРТИ   НАДІЙ»

1.У Всеукраїнських дитячих спортивних іграх «Старти надій» (далі іграх) беруть участь учні 7-х класів за станом здоров’я допущені лікарем до змагань.

2.Склад команди: 14 осіб  , незалежно від статі, але однієї статі має бути не менше 4-х осіб,  2 представники - вчитель фізкультури і класний керівник.

3.Програма змагань: біг 60 м, біг 800 м (дівчата), біг 1000  м (юнаки), стрибки у довжину з  розбігу, метання м’яча на дальність, плавання 50 м, піднімання тулуба в сід, з положення лежачи на підлозі, за 1 хвилину(юнаки та дівчата), естафета 8×50м  (4 дівчини, 4 юнаки). 

4.Визначення переможців. Змагання особисто-командні. Очки у кожному виді нараховуються за спеціальною таблицею. Команда-переможець у кожному виді програми змагань визначається за сумою 12 кращих результатів. Якщо у команді немає заліку, додається гірший результат серед усіх учасників змагань.

     У змаганнях з бігу, плавання, естафеті переможець визначається за найменшою сумою результатів, а в інших видах програми за найбільшою сумою результатів.                      Загальнокомандне місце у комплексному заліку визначається за найменшою сумою місць набраних командою в окремих видах програми. Якщо сума місць у двох чи більше команд однакова, перевага віддається команді, у якої більше I, ІІ , ІІІ. . . місць в особистому заліку.

 

11.ФІЗКУЛЬТУРНО-ПАТРІОТИЧНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ШКОЛЯРІВ «КОЗАЦЬКИЙ ГАРТ»

      1.За результатами комплексних (орієнтовних та обов’язкових) тестів стану фізичної підготовленості, які здають учні відповідно до програми загальноосвітніх навчальних закладів, вчитель фізичної культури формує команду навчального закладу. До складу команди входять учні 5-10 класів, які за станом здоров’я віднесені до основної медичної групи.

       2.У І-ІV турах беруть участь збірні команди загальноосвітнього навчального закладу в складі – 12 чоловік:

                   5 клас   -        1 юн.  +1 дів.;

6 клас   -        1 юн. +1 дів.;

7 клас   -        1 юн. +1 дів.;

8 клас   -        2 юн. +2 дів.;

10 клас -        1 юн. +1 дів.;

а також вчитель фізичного виховання та представник навчального закладу.

      3. Якщо в навчальному закладі відсутня паралель класів (у зв’язку з переходом на 12 річний термін навчання), то їх дозволяється замінити учнями класів молодшої паралелі.

У випадку невідповідності заявленого учасника змагань до його картки

або вікового цензу, команда підлягає дискваліфікації.

      4. Програма Фестивалю:

  «Човниковий біг» 4x9 м (юнаки, дівчата);

  Стрибок у довжину з місця (юнаки, дівчата);

  Стрибки через скакалку протягом 30 секунд (дівчата);

  Перетягування канату (юнаки);

  Естафета;

  Конкурс: «Знаток історії України, спортивних досягнень та Олімпійського  руху(за часи незалежної України)»

  Презентація команди.

      5. Естафета:

Етапи естафети:

1 етап - 50 м - «перенесення вантажу»  - (юн. - 8 клас);

2 етап - 50 м - «стрибки з м’ячем «вершник»  - (дівч. - 8 клас);

3 етап - 25 м - «переправа»  - (дівч. 5 та 6 клас);

4 етап - 50 м - «слалом»  - (дівч. - 8 клас);

5 етап - 50 м  - «через паркан»  - (юн. - 7 клас);

6 етап - 25 м - «стрибки зигзагом»           - (дівч. - 7 клас);

7 етап - 25 м - «рятівник»  -( юн.-10 клас та юн. - 5 клас);

8 етап - 50 м - «стрибунець»  - (юн. - 8 клас);

9 етап - 25 м - «біг з перестрибуванням через скакалку»  - (юн. - 6 клас);

10 етап -  50 м - «передай булаву «пірнач»  - (дівч.-10 клас).

    6. Умови та опис проведення фізкультурно-патріотичного фестивалю школярів «Козацький гарт» додаються.

     7. В положенні можливі зміни.

Переглядів: 952 | Додав: romantik77780 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]